lørdag den 15. september 2012

Første dag i fakta!

Jeg er hjemme på weekend! det er super hyggeligt, og det er godt at se de gamle igen :-)

Men jeg kan mest af alt hjem fordi jeg skulle have den første dag i fakta. Jeg blev godt nok ansat inden sommerferien, men der er gået noget galt så min første dag blev altså først i dag. Og det gik skam helt fint:-) En dame sagde at jeg havde et dejligt smil og en anden sagde at det hele nok skulle gå hvis bare jeg beholde det smil på læben. :-)

Og så har jeg brugt lidt tid igår på at være til frisøren, hele min manke er næsten blevet klippet af! Eller det vil sige at jeg har kun lige hår til mine skuldre! :-) - det er mange år siden jeg har haft så ''kort'' hår! :-) men forandring fryder :-)

Og i aften er jeg alene hjemme, så jeg har aftale med min mormor at mig og molly kommer derop og spiser :-) Hyggeligt :-)

Og i går var jeg hjemme hos Karen i et par timer! Det var suuuuper at se hende igen efter den tid der nu er gået, og det var super hyggeligt! Vi fik også lige drøftet verdenssituationen! Så bedre bliver det ikke! :-)
Ellers skal jeg lave lekter..... senere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar