mandag den 10. september 2012

Vi få altså pisket en stemning op!

Mht. det med vores værelse så får vi virkelig pisket en stemning op!!! Dog har vi alle sammen skrevet under på at vi IKKE ville piske en stemning op, men det er da umuligt! Helt ærligt! vi er 11 piger på gangen - I TEENAGER ALDEREN - som alle går og snakker i krogene. Helt ærligt! hvad regner de lige med? selvfølgelig går vi og snakker om hinanden i smug!

Det er naivt at tro at vi ikke vil snakke om hinanden, når vi er i denne alder! Fra sjette klasse, og så op til, ja jeg ved snart ikke hvor langt klassemæssigt vi skal op, før det går op for os piger, at det ikke nytter noget at gå og bitche over hinanden, når man lige så godt kan tage konflikten op med personen selv, og gå derfra med en meget bedre løsning. Men vi sladre om hinanden, og det gør vi ALLE! på et eller andet tidspunkt formår vi alle at sætte andre i et dårligt lys for at fremhæve os selv.

Og jeg forstår ikke det med den kontrakt. Gid jeg aldrig havde sat min underskrift derpå. Men gjort er gjort, og nu må vi bare håbe på at Maniitsoq forbliver Kias og mit værelse!

Men nu må vi se i morgen, for det er vist der at det hele går løs, og vi finder ud af hvor og hvem vi skal sove med! Jeg er bare lidt træt af at en anden piges flytning kan komme til at gå ud over mig, på den her måde. Men nu må vi se, for jeg gider helt ærligt ikke og blive ved med og ødelægge min dag på det her. Vi må tale vores sag, men desværre er det altid lærerne der har ret i sidste ende, og det er ogå dem der kommer til at bestemme alt det her.

Men ellers må jeg ringe hjem, og brokke mig til mine forældre! selvom det virker nytteløst at brokke sig til dem, så virker det altid beroligende!

Men bare lige for at slå fast, så flytter jeg altså ikke! - og heller ikke selvom de giver mig penge... Mad måske? - naaarh selv ikke da.

Jeg vil gå ud og børste mine bisser :-)) godnat :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar