torsdag den 6. september 2012

Motion!

I går var virkelig hård! Og jeg har så ondt så ondt i mine ben! Først cyklede Kia og jeg ind til byen ( for lige at handle lidt ind) og det er så fem kilometer, derefter skulle vi løbe fem kilometer! Jeg gik det meste af dem med Emma så det var ikke så slemt, men det var stadig hårdt!

Og så da jeg ligger og strækker ud (jeg har lukket øjne fordi det gjorde så ondt, og musik i ørerne) så syntes jeg at Kia siger noget, men da jeg åbner mine øjne så står min kontaktlærer der (susan) og spørger efter om jeg ikke godt vil hjælpe til på hendes børnehold til gymnastik om en halv time, fordi to af hendes hjælpere har meldt sig syge, det siger jeg så ja til, og jeg spiser ikke med de andre fordi det var der gymnastik timen var. Så Kia kom op med noget mad, og det var bare hårdt! Jeg kan godt mærke at det er et stykke tid siden jeg sidst har slæbt redskaber!

Men det var super hyggeligt og Wilkens datter var der også (jeg havde hilst på hende før) og hun kunne så huske mig, og så kommer Wilken hen i dag og spørger om hvordan det er at være så populær, og jeg står uforstående og kigger på ham, så siger han at datteren bare har snakket så meget om mig derhjemme! Haha! Det er en sød bette pige han har!

(Wilken er min forstander, og min bordlærer, og så er det ham jeg tager mest pis på) ;-)

Men jeg har da fået motion nok og de næste mange uger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar