mandag den 10. september 2012

Mandage.....

Mandage er aldrig sjove! Og specielt ikke når man har timer til klokken halv seks! fra otte til halv seks... wuhu jeg hader mit liv om mandagen!!!

Men jeg har vendt dagen til noget positivt og fået rent sengetøj på! jeg har skiftet biler ud med tazan (ja så voksen er jeg) wuhu jeg eeeeeeeeeelsker rent sengetøj!!!

Og så fik jeg også en besked fra min klasselærer (jeg har ingen klasselærer heroppe, og min den gamle er ikke en man lige skifter ud) men i beskeden stod der at hun holdte på p-pladsen... Og jeg tænker bare jaja, men så havde hun holdt ude ved min skole! hmmm... Men vi blev vist også enig om at næste gang så kunne man lige ringe :-D

Ellers sker det stort set ikke det stor her, udover DRAMA på vores gang!

Det er fordi der er en der er droppet ud, og nu skal der flyttes om på værelserne, men vi elever har lavet en løsning (på en måde) og deri indgår det at jeg IKKE skal væk fra hverken Kia eller mit værelse. Men lærerne har vist en anden plan... Men jeg flytter ikke fra mit værelse! Så må de sige hvad de vil! Jeg har fået et stort tremandsværelse, og fået en romie, og sådan er det, men selvfølgelig kan de altid putte en herind, men de skal bare ikke flytte os! Og lærerne håndtere det på en anderledes måde end jeg måske lige ville have gjort, så det er vildt træls ! Fordi det var Emmas romie (hende der har været et billede af tidligere) der flyttede, og hun kan bare komme herind, men det mener lærerne ikke og bla bla bla!

Men Kia og jeg bitcher lidt sammen, og ellers nyder vi tiden vi har sammen!

Og jeg har stadig maaaange lektier for!....

Men jeg fik lavet lidt i weekenden derhjemme, men dog ikke dem alle, så jeg mangler stadig meget! og det er mange fordi vi har næsten alle fag hver eneste dag!

- Hvis I ikke har fundet ud af det endnu, så har jeg det hårdt! - men jeg tror måske lige jeg klarer den :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar