tirsdag den 11. september 2012

Kom så med de informationer! :-)

Haha jeg er lige kommet op på værelset med virke en lille halv times linedance! Der er sådan noget hygge noget næsten hver aften som de lærer der er vagter om aftenen ordner. Og i dag dansede vi linedance! Det er virkelig hårdt, fordi du også skal huske de trin som vi lærte rimelig hurtigt, og så skal det samtidig gå lidt hurtigt. Men hold nu op hvor var det sjovt! Så kom den gamle squaredanser lige op i mig :-P Altså de tre år jeg har gået til squaredans må da have givet pote! :-P

Men ellers er der ikke stadig ikke kommet nogen afklaring på det med de værelser.

Emilie har du fået lektier for i dag også? - Ja faktisk har jeg fået en matematik aflevering for til fredag, og også en dansk aflevering!

Emilie syntes du at det er for mange, og føler du at det er hårdt? - Ja jeg syntes det er aaaaallltt for mange, og det er virkeligt hårdt! hmm og selvom jeg kommer med pæne hentydninger til mine lærer om at de giver mig for mange lektier for, men det er som om de ikke forstår det! aaarrg!

Sådan lyder stemmen i mit hovede, plus en masse pyller! haha. Jeg er en bisse.

I morgen skal vi ind på Hjørring bib. og lave noget med nogle film og sådan noget, det er vist en masse essays som skal laves til film, som handler om sorg eller sådan noget?? hmm men jeg er slet ikke i tvivl om at det bliver spændende! - heldigt at jeg har fået nok skolens sjoveste og bedste dansk lærer (ifølge mig selv) - dog er jeg også vant til at have skolens bedste dansklærer hjemmefra så godt at det følger mig! :-D

Ellers har jeg haft fysik i dag! De andre forstår ikke hvorfor jeg har det, hvis jeg alligevel vil på HHX næste år hvor man ikke kan få fysik og kemi, men jeg syntes bare at det er spændende og interessant :-) Og lige nu har vi om atombindinger, og det er vildt spændende! Min fysik lærer er bare kanon!
'' så hvis de får otte i yderste skal så bliver de glade'' - sådan forklarer hun næsten alt, og tegner en smiley når de er glade! Det er vildt spændende! Og jeg er virkelig glad for at jeg har valgt det! Også selvom at det godt kan virke vildt hårdt, og det ligger på et træls tidspunkt, men det er virkelig fedt når vi så sidder der! Fysik er klart et af mine yndlings fag! - Hvis min gamle fysiklærer kunne høre det, er jeg sikker på at han ville blive bare en lille smugle stolt! :-D

Og så har jeg engelsk med en som hedder Kirsten! Min gamle engelsklærer hedder også Kirsten, dog er de slet ikke samme type! Min gamle lærer var streng, men gjorde man som hun sagde kunne man sagtens charme sig ind på hende, og huskede man at lave lektier, og fulgte med så var hun noget af det sødeste! Det kan man ikke på den nye engelsklærer! Streng er vist ikke ordet her! Hun er virkelig dygtig, og bliver lidt frustreret hvis der er noget man ikke forstår, men hun er godt nok dygtig! - Jeg siger hermed ikke at min gamle engelsklærer ikke var dygtig for det var hun! HELT VILDT faktisk! - jeg er kommet på holdet ''middel'' i engelsk :-)

Matematik har jeg fået en sød en som hedder Inge, og hun er også virkelig dygtig. Dog savner jeg også lidt min gamle matematiklærer! Nu skal jeg pludselig ikke stille det hele op i word som jeg plejer! det skal være helt anderledes, og jeg har diskuteret det meget med Inge, men hun giver ikke op! Og hun vil at jeg skal stille det op på hendes måde, men jeg har bare ikke lært det sådan! Og jeg tror bestemt ikke at min gamle matematiklærer har sagt eller gjort noget forkert! Så mon ikke jeg ender med at gøre som jeg altid har lært, der hvor jeg kommer fra? ;-) - Her er jeg kommet på nr. 5 som er det højeste niveau - det er også virkelig svært!

Ellers er der ikke noget specielt. Jeg har tysk med en som hedder Minna, og det er på middel niveau - også selvom jeg sleeeet ikke er på det niveau - men jeg savner min gamle tysklærer! for hun var og er altså også dygtig! jeg har virkelig fået øjne op for hvor svært det er at lære folk på min alder et fremmede sprog! Respekt til de tysklærer og de mange andre sproglærer! :-)

Faktisk savner jeg lidt HPR, jeg savner alle mine klassekammerarter og mine lærer! Nu var jeg jo også så heldig og have et af de bedste lærer-teams på HPR! :-) - Også selvom jeg ikke altid har kunne se det, så kan jeg virkelig se det nu!

OG JEG SAVNER DA OGSÅ MINE FORÆLDRE OG MIN SØSTER ;-) I er skam ikke glemt! Og jeg savner også Molsen! :-)

Jeg kan snart lige tage et billede af den flotte pynt på mit værelse! :-) jeg gør det nok torsdag, for der skal vi rydde op inden den store rengøring på værelserne ;-)

Og så kan jeg sørme også se at der er mange der får trykke noget på min blog! Der var 60 besøgende igår! der plejer at være fra 5-20 nogle gange men 60! Haha fedt fedt fedt! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar