fredag den 28. september 2012

Afslutningen på teambuilding, og begyndelsen på 1. blive weekend.

Man ved at eleverne er trætte hvis der kommer klapsalver når lærerne fortæller til aftensmad at morgenmad lørdag først er klokken 8.15! Så har det altså været en hård uge, hvor man har skulle tidligt op!

Men i dag har den stået på flere forskellige aktiviteter, nogle mere aktive end andre. Men udmattelsen har været svær at skjule ved de fleste elever. Og vi er ved at være klar til at forældrene kommer i morgen, og til at der er åbenhus på søndag. Altså skolen skinner, vi elever er IKKE klar... Det bliver hårdt!!

Dagens dialog. 
Emilie hvad har du mest lyst til lige nu!
- At komme hjeeeem til Østervrå i min helt egen seng, til Molly og min mor og far! 
Men var det noget med at de IKKE gad og hente dig? 
- Ja det var faktisk sådan at BÅDE min mor OG far takkede nej til at hente mig, fordi de kom jo herop i morgen til noget forældremøde.. Det er da også meget fint, men jeg fik rugbrød til aftensmad hvor de skulle have kolottesteg.... Så ved man at man har et trist liv!! Herreste gud!
Er der andre ting du vil ud med søde? 
- Ja jeg er så træt at det halve kunne være nok! Godt at jeg har nogle ude og hjemme blade! - Og min mor vil ikke købe de blade til mig, nok fordi hun mener at jeg er for ung til at skulle have sådanne blade, fordi min mormor på 89 år også læser dem... Men alder er vel kun et tal? Jeg har bare fundet ud af i en tidlig alder hvilke blade der er værd at læse og hvilke der ikke er. Bum.

Men jeg har også fået pakke at Connie!!! - Så ved man at man virkelig er elsket!! så dejligt!  Disse seje ting fik jeg af Connie! En manglede mascara og en lue! Og så et helt vildt sødt brev :-) så ved man at INGEN andre ville kunne byttes ud med den søster man har!

- faktisk så hedder hun Elisa, hun bliver fornærmet når jeg skriver Connie herinde, men jeg kalder hende ALTID Connie, og så tror hun at alle tror at hun hedder Connie... Men hun hedder Elisa, og det er kun mig der må kalde hende Connie, som jeg har gjort de sidste to-tre år :-))


Nå jeg må hellere se at få indhentet den søvn jeg mangler! Godnat :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar