mandag den 1. oktober 2012

Mandag snart overstået, kun tre dage tilbage!

Jeg har forkortet uge i denne uge! Det er lækkert! Det er ikke altid efter en blive weekend, at man har både fri en dag før og efter, men det har vi i denne omgang, og jeg kunne ikke være mere tilfreds med det! - Jeg glæder mig i hvert fald MEGET til at skal hjem!

I dag har været en meget almindelig dag, med fag - OG LEKTIER - og almindelige timer. Det har været helt okay, dog er jeg stadig noget træt, efter en hel uge hvor der har været gang i den, og så en hel weekend hvor der også har været besøg osv her! Det har været hårdt! Men faktisk kan jeg allerede se tilbage på teambuilding ugen og at det var faktisk fedt nok, det eneste man ikke kunne gøre noget ved, og den ting der var værst var regnvejret! - Jeg har ødelagt min regnjakke fordi den ikke var kommet til tørre ordentligt... Og nu skal jeg nok have en helt nu, men jeg var så glad for den anden! Den havde jeg på da jeg fodrede giraffer i Odense zoo og der er mange andre ting også! Hmm men jeg får nok ikke så dyr en igen. - Men med nogle hundeøjne må grænsen vel kunne rykkes? :-)))

Vi har skulle vælge nye valgfag i dag. Og jeg har allerede lovet en lærer her at jeg ville vælge tekstil, fordi vi er blevet så gode venner! Og hun sagde til mig i dag at jeg også var mere end velkommen til at komme derop på torsdag, selvom jeg ikke havde valgfaget, og fordi jeg også var der sidste gang, fordi jeg har fritime der. Hun er helt pjattet med mig:-)) men hun er nu også en rigtig sød dame! - Uden tvivl.
Men jeg har også valgt rytmisk gymnastik, fordi jeg vil gerne have noget mere rytme, fordi jeg jo også er en rytmedåse. Og jeg vil også gerne have badminton, og så vil jeg gerne lære at spille på guitar! Hmm jeg har skrevet at jeg gerne vil have to valgfag i stedet for kun et. Fordi hvordan skulle jeg ellers kunne nå og have alle de fag?? Men det er ikke sikkert det er dem alle der bliver til noget, men nu må vi se, jeg håber i hvert fald på det rytme der!

DAGENS DIALOG. 
Emilie har du lektier for?
- Ja, og hvis det kommer som en overraskelse, følger du ikke med i mit liv... Men jeg har matematik, tysk og en engelsk stil for. Tysk og matematik er for til i morgen, og engelsk stil er for til torsdag...
Har du ikke haft tid til at lave den stil noget før?
- jo...
Så er det jo også din egen skyld.
- Du lyder som mine lærer og forældre nu... 
Undskyld jeg skal nok prøve og lade være med at lyde som dem.
- Tak det sætter jeg pris på ..... Og ja jeg er forresten også træt og udmattet!

Jeg må hellere se og få lavet nogle af de lektier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar