onsdag den 8. maj 2013

En kort - men god - uge

Vi har haft en kort, men rigtig god uge! Der er begyndt at gå meget ''prøve'' i den, men det er måske også forståeligt nok, når det jo er på mandag vi skal i gang med de skriftlige....

Min uge har ikke været så vild. Det sjoveste der er sket er at brandalarmen er gået to gange. Den første gang fordi en pige ville tage sol ude på en brandtrappe og derfor åbnede hun brandøren, så vi alle skulle ud til cyklerne... Men det var midt i kaffen, så det gik nok. Og den anden gang var i morges cirka klokken 7.40 og så skal vi alle jo ud... jeg stod med min tandbørste i munden og tandpasta ud over det hele. Men ud det skulle vi... Det var så bare den branddør der var gået op....

Ida og jeg har også rundvist en måske kommende elev næste år. Det var vildt sjovt, og siden de også virkede til at have en lidt mere udbredt humoristisksans blev det da heller ikke en kedelig rundvisning.. Hvis hun skal gå på skolen næste år, så har hun allerede fået nogen fifs ;-)

Men ellers er det ikke sket det helt store. Jeg skal til Sindalmarked med Henry i morgen og fredag, men så heldig som jeg er så har jeg glemt mine gummistøvler på skolen.... Og jeg vil ikke ødelægge mine dr. Martens, og så har jeg taget mine hvide converse med hjem... Jeg er så dum. Jeg bliver syg af det.... Amen hvis ikke det er min pung, så er det mine røde gummistøvler. Og jeg kan ikke skrive til en af mine lærer, fordi de nok også holder fri, og jeg har deaktiveret min facebookprofil, og jeg har ingen numre. Amen verden er imod mig.... Fuck mit liv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar