søndag den 19. maj 2013

Skriftlige prøver næsten overstået

I denne uge har vi haft skriftlige prøver - wuhuuu...... Vi har været oppe i dansk, engelsk og matematik.
Engelsk var den værste. De andre to er lidt sjovere, dog ved jeg at det ikke gik så godt i nogen af dem... Og på tirsdag eller onsdag - eller en gang i næste uge - skal jeg op i skriftligt tysk. Ja det har jeg måske nok også fortrudt lidt.....

Ellers har vi ikke lavet så meget, vi har haft meget fri - og det var fedt! Vi har hygget og set en masse film! Så vi har faktisk ikke rigtigt lavet andet end at slappe af - og ja så har vi været oppe i de skriftlige prøvet om eftermiddagen :-))

Faktisk har jeg også været i køkkenet en af dagene. De spurgte til morgen mad om der var nogen der ville melde sig frivilligt, og ingen gjorde det, men så sagde jeg at det kunne jeg da bare lige gøre. Og det værste ved at være i køkken er jo at skal tidligt op, men jeg var jo oppe! Og det var helt vildt hyggeligt! Dem ude i køkkenet er noget for sig! Og det er bare vildt sjovt!

Så har der været nye-elevers dag i torsdags. Det var mærkeligt. Lærerne var lige pludselig søde..... Haha ej det er de for de meste ;-) Men det var mærkeligt at der gik nogen rundt på VORES skole, som bare glæder sig til at mit år er slut, for at de kan komme i gang med deres år.

Det sat tankerne i gang. Men ved at vi også har været lockoutet, har vi allerede fået forsmag på hvordan det er ikke at gå på efterskole, og hvordan det er når vi skilles.

Og så har vi haft bedsteforældre-/søskende/forælder-dag. Det resulteret i at en fremmede dame kom over i fakta til mig og sagde at vi gjorde det gymnastik der så godt, og hun havde 60 års jubilæum, så hun kom også derop i næste weekend. Ja der har jeg fundet mig en ven!

Og i denne uge har jeg for første gang - i hele mit efterskoleår - fået ''thumbs up'' for min rengøring! Og jeg gjorde det faktisk helt af mig selv! Bum Bum! det glemmer man ikke bare lige!

I pinsen her har jeg arbejdet lørdag og søndag, og set lidt af mine veninder hjemmefra, og jeg fik vist også aftalt en date med en af mine andre veninder i morgen! :-)) - Faktisk var jeg nød til at arbejde... Min knallert er hos doktoren, og det kostede mig en ny udstødning... Så det var de 700...... Og selvom at jeg kommer med mange hentydninger til min far om at han måske skulle betale, så er det som om at den regning stadig ligger hos mig....

Ellers ved jeg faktisk ikke helt hvad der mere er at fortælle? Måske var det det hele. - Jeg håber du føler dig oplyst nu Susan ;-) Og også dig Minna:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar