onsdag den 22. maj 2013

Gak og løjer

Det er onsdag, og jeg har været til skriftligprøve i tysk... Det gik ikke super godt, måske mest af alt fordi jeg stinker til tysk? :-)) Hmmm... Men det var faktisk slet ikke så svært. Jeg fik endda tid til at lave en cocktail. Jeg sad og legede med min vandflaske, og så kom jeg til at tænke på at det kunne være sjovt, hvis det var en haj der jagtede en svømmer, så jeg tog et stykke af en lakrisal som jeg havde på bordet, som skulle være hajen og et stykke vingummi og puttede i flasken. Det var meningen at vingummibamsen skulle flyde, det gjorde den ikke.... Så derfor stoppede den leg rimelig hurtigt. Men så blev vandet sådan lidt gult af den lakrisal, så tænkte jeg om vandet ville blive grønt, hvis jeg malede med en grøn overstregningstusch på et papir, for når papiret opløses ville farven måske også gøre det? Det skete ikke... Så prøvede jeg med en sort tusch på papir, det hjalp heller ikke...

Så malede jeg noget sort i flasken, for at se om det ikke smittede af, det gjorde det ikke.... Så satte jeg min sprittusch ned i vandet, og der kom også lidt deri, men ikke nok til at farve vandet. Så tog jeg resten af nogen kakao som jeg havde på bordet, og puttede det i - DET HJALP! Og jeg puttede også en lakrisal mere i for at se om det kunne gøre farven anderledes... Men så opdagende en af vagterne - en af de søde kontordamer - det og lavede lidt sjove tegn til at det skulle stoppe... Men det var så kedeligt det tysk der, så jeg kom til at blive ved.... Så rørte jeg lidt rundt i det med en blyant, og så tabte jeg den derned i.... Så jeg kunne ikke få den op med fingerne, men så brugte jeg min saks. Og til sidst klippede jeg mit æbleskrog i stykker så det kunne passe derned i... Bum det var mega sjovt, og da jeg hældte kakaoen ned i, begyndte mange af de andre og grine! Godt det var to søde vagter! :-D De kunne også se det sjove i det.

Eller er det lige ved at alt handler om de mundtligeprøver... Synopser, dispositioner og jeg ved snart ikke hvad... Det er godt nok kedeligt! Og det er pisse svært! - Specielt når man har koncentrationsevne som et hamster...

I morgen skal Kia og jeg ud at svømme! Vi har fået lov til at gå lidt tidligere fra billedkunst, og skippe aftensmaden, så vi kan tage ud i vandhuset og svømme! Kun Kia og jeg. Det bliver mega hyggeligt!

Ellers er jeg igang med en stor flet taske af Anders and blade, men jeg har ikke flere, så jeg må ind til byen tidligere i morgen, for at få dem, til billedekunsttimen. Jeg tror aldrig den bliver færdig....

Ellers gå vi og hygger. Der har regnet hele dagen, så mine røde gummistøvler har været i brug! bum..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar