lørdag den 25. maj 2013

Vi hygger bare, og har det godt

Vi laver ikke det helt store, vi hygger og gør klar til at alle mulige fra andre årgange skal herop, og kigge på vores og deres skole, det bliver mærkeligt hvis nogen vil se vores værelse, og siger at det har været deres. Men jeg kender allerede én som har boet på mit værelse for seks år siden, og det er også lidt mærkeligt at tænke på.

I torsdags var Kia og jeg først inde i byen, fordi jeg skulle have nogen anders and blade, og det fik jeg så også i genbrug, og derefter skulle vi lige ind og købe ind til ugen. Så da vi kom hjem fra byen skulle vi have vores sidste billedekunst time. Det var mærkeligt, at det allerede er ved at være den tid hvor vi skal sige farvel på. Så vi fik sagt farvel til vores elskede billedekunstlærer. Hun er den igennem året som har gjort et af de største indtryk. At man kan være så rar, selvom at det ikke altid er fortjent er mig en gåde. Hun formåede at gøre vores billedekunsthold til et hold jeg aldrig vil glemme. Men hun skulle på efterløn(tror jeg) nu, så derfor stopper vores billedekunst timer også så hurtigt. Øv. Det er virkelig synd at de næste hold ikke får lov til at opleve hende. Hun har været som en anden kontaktlærer for flere af os. Dejlig dame!

Efter vores billedekunst time, tog Kia og jeg ind for at svømme. Det var virkelig hyggeligt og afslappende! Vi hyggede bare :-) Og da vi kom hjem var vi bare klar til at sove! - For faktisk havde vi jo næsten cyklet 20 km på den dag :-)

Vi arbejder med dispositioner og synopser hele tiden.... Det er virkelig det mest kedelige! Og jeg har aldrig været god til sådan noget arbejde! ØV!

Ellers har Henry, Kia og jeg set film i går, vi havde gjort klar til en masse omgang hygge. Og da det var fredag, skulle vi først være på værelserne omrking halv tolv! åh åh bisse!

Min mor var også et smut forbi, hun skulle nemlig have noget vasketøj med hjem... Jeg har vasket én gang heroppe, og det var altså også mere end rigeligt. Godt at min mor vil fikse det :-)!!

Og i dag står den på gammel-eleversdag eller sådan noget. Jeg skal så ikke lave en disse før vi skal lave opvisning klokken fire! Jeg nyder det. Eller jeg har støvsuget gangen, men altså udover det.

OG i aften skal vi så ind og se fast and furious 6, det skal hele skolen så som et arrangenment! Det bliver fedt! Selvom at jeg aldrig i mit liv har set en af de andre seks film, skal det nok blive hyggeligt:-)

Nu vil jeg spille lidt sims :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar