onsdag den 3. juli 2013

Landsstævne dag 3!

Klokken er 00.25 og jeg har lige lagt mig i min seng. Vi kom først hjem 0.15! Jeg er hverken et menneske der skal tidligt op eller sent i seng. Og da slet ikke begge disse ting på én og samme tid! 

I dag har jeg lavet vouge - endnu en tilvalgsserie. Først var det HELT VILDT pinligt! Vi er måske fem fra min skole, og de andre var over 30 og de kunne serien. Vi stop Palle alene i verden og kunne ingen ting. Men til sidst gik det bedre, og da vi øvede det alle sammen var det rigtigt fedt! 

Ellers har vi øvet alle mulige andre serier, og så har jeg også været ude og spille badminton! I går tabte vi begge to kampe, og i dag vandt vi den første og det førte til en kamp mere som vi vandt som førte til en kamp mere Som vi vandt. Og så var det det, vi blev de bedste i tredje række og væres pulje - tror jeg,
For jeg fattede det ikke helt. 

Men så her til aften skulle vi have generalprøve, det tog 2 time og 30 minutter! Fra 21.00 - 23.30! Hold op jeg er smadret! 

Jeg har ondt i mine fødder! Og jeg har flere gange været nød til at lukke af for omverdenen, når vi har skulle gå fra det ene sted til det andet. Så har jeg været nød til at holde min kæft for ikke at komme til at skabe en træls stemning med mit brok. 

Jeg vil sove nu! Godnat!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar