fredag den 5. juli 2013

Landsstævne dag 5

Dagens citat " jeg klippede mine tånegle i sidste uge" hahahah historien bag er ikke så sjov som citatet.

I dag har jeg fået en middagslur!!!! Vi har nemlig meget mere fri nu! Da alle andre deltagere er kommet. 

Og her til aften fyrede vi lige en opvisning af for små 30.000 mennekser. Det gik fint nok. Men jeg tror at det bliver vildere i morgen!

Så var jeg nede i byen (der er jo gymnastik over alt!) for at se nogen vi kendte, og så møder jeg en masse gymnaster hjemmefra som jeg kender, det var virkelig hyggeligt!!!

Ellers er der ikke sket det helt store i dag.  Oste og jeg farede vild da vi skulle til kor koncert så vi hørte kun de to sidste sange... Og jeg spørger også bare folk om vej, men det er så dumt, fordi jeg fatter det alligevel aldrig helt... Så først spørger jeg en dame og hun prøver og forklare det hele, og vi opfatter en tredjedel, så vi prøver at spørge igen efter
Ingen af os vidste hvor vi var. Og så var der en sød dame som fulgte os derover. 

Jeg glæder mig Til i morgen! Fælled afgang 8.15!!' Og en sikkert endnu vildere opvisning! Og mere fritid!'n

Ingen kommentarer:

Send en kommentar