mandag den 8. juli 2013

Landsstævne - de sidste par dage

WOW det har været så vildt at jeg slet ike har haft tid til at skrive! Men lørdagens opvisning var det aller fedeste! Og det var vildeste jeg nogen sinde har prøvet! Og det er altså ikke så lidt!

Om lørdagen skulle vi ikke andet en at spise morgenmad, og så mødes klokken 19. Så Oste, Ida og jeg tog ind til byen. Vi hyggede og så fordi vores madpakker ikke var så gode, fandt vi et sted med kebabmix. BISSER!

Og igen opvisningen var det vildeste! Det gik bedre end om fredagen, og tilskuerne var også vildere! Jeg kan ikke beskrive det med ord, aldrig havde jeg troet at det skulle blive så vildt.

Søndag skulle vi først til udmarch og lukningen, og derefter stod den på nedpakning. Så tog de som skulle hentes dernede hjem, og bussen kørte. Vi stod af lidt efter lidt, og faktisk var det slet ikke så voldsomt hårdt at sige farvel, men måske fordi det stadig ikke er helt gået op for mig at det nu er helt slut.

Vi er blevet spurgt efter om det var hele sliddet værd. Det vil jeg mene det hele var. En uge mere med en masse fantastiske mennesker? - Helt sikkert! At det så var landsstævne gjorde det jo bestemt ikke værre, men om det så havde været noget andet, ville jeg stadig mene at det var et hele værd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar