torsdag den 4. juli 2013

Landsstævne dag 4 - åbningen

Hold da op jeg er træt! Klokken er ti over tolv, og jeg har været i gang hele dagen. Dog er mine fødder nu vasket og jeg har lige været i bad. 

I dag har vi været ude og se badminton finaler, altså vi var bare med for at se.... Team Jørgen gad nemlig ikke spille tre dage i træk.... 

Og så har vi øvet en masse serier. Det har været hårdt, sjovt og mere hårdt. 

Så har vi været til indmarch altså åbningen af landsstævne 2013. Det var mega stort! Og verdensholdet var der også. Det var mega vildt! Og henrys mor siger at jeg har været i tv... Haha 

Jeg har mødt en af mine veninder hjemmefra hernede i dag, hun kom herned i dag og så mødte jeg hende! Jeg har ikke set hende i en måned måske mere! Det var lækkert, og det gjorde min dag bedre. Altså jeg møder tit nogen jeg kender. Hvis man er inden for gymnastik verdenen og man har gået på lidt forskellige hold, kan man næsten ikke undgå det. Og det er da rigtig hyggeligt!

Så efter åbningen var der soda-disko! Det var vildt nok, men vi gik efter en halv time cirka. Så skulle vi hjem i bad. 

Her er mega fedt! - pisse hårdt, men virkelig fedt! Og jeg er blevet venner med en af de frivillige her hvor vi bor! Han mener at jeg er lidt VIP! Og klart nok er jeg selvfølgelig også det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar