mandag den 1. juli 2013

Landsstævne dag 1!

OgVi kom op på skolen i går, og i morges skulle vi tidligt afsted. Vi skulle allerede igang her klokken et cirka. 

Vi bor i et klasselokale, og her er vældigt fint:-) jeg sover på luft madres med Ida, og ved siden af mig ligger Steph :-) jeg hygger!

Det har været en mega hård dag! Vi har øvet en masse opstillinger, og det har været lidt hårdt, men mest af alt har det været hårdt at enten sidde i hug eller stå på ens fødder! Mine fødder græder! 

Vi skal gå herfra klokken 6.30 i morgen! DER SKAL VI GÅ! Jeg tror at jeg dør. Jeg er ikke et morgen menneske! Men team Jørgen skal ud og spille badminton i morgen! Det glæder jeg mig til! 


Her er Kia og min flotte trøje. Vi har en hver. Vi hedder begge Jørgensen - derfor "team Jørgen" og det er fordi vi skal spille double. 

Ellers er jeg klar til at gå i seng nu! Jeg er så træt!!! 

Godnat! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar