lørdag den 1. december 2012

Det var den performanceuge

Det er lørdag nu, og jeg er rigtig træt! Imorgen skal vi have terminsprøver - er der blevet spurgt om vi gider det? Det tror jeg nemlig ikke!

Men min uge er gået rigtig godt, og jeg har lært lidt ;-) Jeg har arbejdet sammen med Ida stort set hele ugen, og det er jeg super glad for! For Ida er en rigtig dejlig pige.
Her er Ida-pigen og jeg.



Dog fik mig og Ida en endnu større opgave! Vi skulle nemlig snakke med nogle forældre, som kom op på stortskærm live, og så skulle vi også interviewe nogen under showet. Det var trist at vi ikke fik chancen for at opleve showet, men det var nu rigtig sjovt! I kan se hvad der er sket i løbet af ugen på www.he-performance.blogspot.com

Denne pris tilhører Ida og jeg! Den vandt vi nemlig!

Og her lørdag har vi ikke rigtig lavet noget, vi skulle op til morgenmad klokken otte! - Hvad er chancen for at vi er tilfredse med det på en lørdag? Jeg plejer at sove til klokken tolv?! Men så skulle vi rydde op i hallen, ud at gå og gøre rent på værelserne - men jeg var ikke med til at rydde op ovre i hallen, fordi vi skulle mødes med redaktionen, øv øv... Og de andre to tog rengøringen på værelset, fordi jeg var nød til at blive lidt længere på redaktionen og de fik lov til at gå før. 

Og så var det også meningen at vi skulle lave pebernødder, klippeklistre og sådan noget, men Oste og jeg faldt i søvn, og så lagde vi ellers og puttede i min seng i stedet for - bisser I know! 

Men jeg vil til at gå i seng nu, godnat! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar