onsdag den 12. december 2012

Landsstævne - allerede så mange valgmuligheder

Der er jo landsstævne her i sommeren 2013, og der skal Halvorsminde da med! - Jeg var nok som rytmedåse og gymnast blevet lidt skuffet hvis jeg fandt ud af, at vi ikke skulle med. Så skulle vi vente til år 2017... Men det er i den første uge af sommerferien, så når vi har sagt farveller så ses mange af os i en uge til landsstævne.

Nu kommer vi tæt på! Vi har prøvet tøj så der vides hvilke størrelser dragterne og sådan noget skal være i, og vi har valgt valgfag - det er fordi vi skal være dernede i en uge (eller sådan noget) og så skal vi også lave noget ind imellem - jeg har valgt badminton med Kia så vi skal spille double.

Og vi skulle i dag vælge om vi ville have nogle tilbuds serier - det er serier som der skal laves i showet, som er pænt svære - og tilbuds betyder jo at det ikke er obligatorisk og fordi de er lidt svære var det ikke sikkert at man kunne komme med, lærerne skulle også være med til at bedømme det. Men så hvis man ville og lærerne mente at man godt kunne, så kunne man få tilbudet om at være i to tilbuds serier. Jeg valgte dem begge... Jeg ved ikke om det er et konkurrencegen der skyder op i mig, for hvis nogle af de andre piger kan, så kan jeg også! Men efter jeg er kommet til at tænke over det, ved jeg ikke om det er helt dumt, for ja jeg er sgu bare ikke så fiks til det gymnastik som mange af de andre er! Men nu må vi se, det kan enten betyde at jeg skal arbejde meget hårdere end de andre, eller det kan betyde at jeg står som en grimling og en kav tøs - Jeg må arbejde lidt hårdere.

Men det er også svært, for jeg vil nok også komme til at fortryde det hvis jeg ikke valgte nogle af dem, og jeg ville nok også komme til at fortryde hvis jeg kun valgte den ene. Hmm nu må vi se. Jeg vil holde jer opdateret! :-)

Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar