mandag den 10. december 2012

Torsdagens arrangement

I torsdags havde vi de fedeste arrangement! Vi skulle synge gospil! Det var virkelig sjovt, og måske også specielt fordi jeg var omringet af tøser som også gad at synge med. Jeg tror det var det sjoveste arrangement vi har haft indtil videre!

Vi lærte tre sange, som vi øvede lidt på, og det var lige meget om det lød frygteligt, for så længe vi bare skrålede med var det helt i orden. Og det var sådan at tilsidst kunne jeg ikke mere, jeg var helt hæs til sidst fordi vi bare havde skrålet så meget! Det var virkelig sjovt!

Vi skal vist også synge de sange for forældrene på et tidspunkt, men jeg tror ikke at det er så sjovt at høre på, hvis man ikke selv er med, for som sagt så lyder det nok frygteligt!

Men det var en super sjov aften, og det var en aften jeg ikke vil glemme sådan lige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar