onsdag den 5. december 2012

Prøver i julen?

I starten af denne uge har vi haft terminsprøver... Godt at det ikke var dem til sommer, for det gik måske ikke helt så godt. Men nu må vi se hvordan det er gået. Så må jeg tage den derfra :-) Man skal ikke tage sorgerne på forskud. Men vi er heldigvis færdige med dem.

Ellers sker der ikke det helt store. Det er kommet sne, og det unytter vi ved at lave sneboldskamp hver aften cirka, og så ser vi også julekalender hver aften - hvad ville julen ellers være hvis ikke vi så julekalender?

Og så får jeg også stadig pakker selvom jeg er heroppe. Min mor og far har lavet sådan en fin pakkekalender. Og mine gaver sidder lige i skabet :-)! den er rigtig flot, og min far sagde også at jeg ikke skulle sælge den, fordi han havde brugt lang tid på den ;-)

Her er noget af min flotte pakkekalender.

Jeg glæder mig til weekenden, også selvom at jeg skal arbejde søndag, så bliver det godt at komme hjem, og slappe helt af. Det er hårdt at være her i to uger i træk.

Glædelig jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar