onsdag den 19. december 2012

Mandag? - jeg kan da ikke vente så længe

Jul på mandag - er der ikke lige lovlig længe til?
- JOOOOOOO!!! Jeg vil bare gerne have mine gaver nu!! (bisse)

Jeg har fået nogle rigtig fine gaver af de gamle i kalender gaver! Jeg har fået creme, blyanter, bøger, hårlak, hår skum - måske tror min mor at jeg er ved at løbe tør, og gider ikke at give mig det uden grund, så så hun en god anledning til det nu? ;-) Ja hvis jeg er listig er mine forældre det også ;-)
Og så har jeg fået en masse andre gode ting!

Plus i hver gave er der en lille slikpose med, fordi ''nissen'' altid plejer at putte i min sok, men det kan ''nissen'' jo ikke i år, så derfor får jeg en lille en med i hver pakke :-))

Men nu er halvdelen af min uge gået, og juleferien nærmer sig - yeeeeees! Fra torsdag (imorgen) middag har vi anderledes skema, så vi skal julehygge torsdag og fredag! Fredag skal vi hjem til min kontaktlærer og have toast (ja vi er nogle bisser) og så omkring eftermiddag kommer Connie og de gamle til sådan noget juletamtam og så skal jeg have juleferie!

Men inden juleaften skal jeg da lige arbejde den 23. OG d.24, jeg har trukket det lange strå... Men med det forbrug jeg har, så skal der jo også nogle penge ind...

Jeg glæder mig til at vi skal have gaver den 24! Gaver er noget af det bedste jeg ved! - Altså at få dem... Det der med at give gaver er ikke så meget mig, jeg har ikke det shoppegen som sådan, så jeg spæder oftes bare penge til nogle andre, så får jeg dem til at købe gaverne... Men jeg kan faktisk godt lide at give gaver... - HVIS DE ER TIL MIIG SELV... Hihi.


Ellers har jeg været med i en hjemves gruppe, og meldt mig ud af den igen. Jeg har lidt hjemve, men på en lidt anden måde end som så mange andre, jeg længtes ikke som sådan hjem, jeg vil bare gerne hjem, specielt i juletiden, det er en tid som er meningen at man skal dele med familien. Men gruppen var ikke lige mig. Jeg er dog sikker på at gruppen er rigtig god for de andre, og de lyder også rigtig tilfredse med at være i den. Jeg syntes det er en helt vild fed ide med den gruppe! Men da jeg er lidt anderledes end som så mange andre, er det også nogle anderledes ting der virker på mig.. Bum bum :-) 

Ellers går det okay, ferien er tiltrængt lad mig sige det sådan. 

Jeg vil løbe igen! Hej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar