fredag den 28. december 2012

Juleferie

Juleferien betyder afslapning for mit vedkommende. Jeg laver så lidt som muligt - og det lykkes mig faktisk også rimelig godt ;-)

Dog står den på julefrokost i aften og i morgen. Og så klog som jeg er, har jeg glemt at pakke tøj inden jeg tog på juleferie, så cirka alt mit tøj det er oppe på efterskolen... Der er bare de gange hvor jeg ikke forstår at jeg kan være så glemsom... jeg havde så faktisk husket ét par bukser, men dem skal jeg bruge til at arbejde i... Bum bum. MEN jeg har husket mine sko, og hvis der er noget jeg har lært - specielt af min matematiklærer - så er det, at det er en god ting at have et stort udvalg af sko, fordi ens fødder skal have flere forskellige valgmuligheder ;-)! Så klog er jeg!

Ellers har jeg tilbragt min ferie med min familie og mine veninder, det er en god måde at få en opfyldning af dem, inden jeg skal afsted tilbage til efterskolen.

Ja og så har jeg da også arbejdet. Jep der er jo nogen der skal sidde i fakta, når de nu har åbent hver eneste dag. Så i juleferie har og skal jeg arbejde d. 23, 24, 30, 1, 5 og 6. Jeg glæder mig allerede til februar...

Ellers har jeg set hele sæson et og to af Lærkevej og en masse film. Min seng er så ked af at jeg så tit forlader den, så derfor har den ædt mig.

Nytårsaften skal jeg først være sammen med min familie, og senere skal jeg være sammen med de piger fra Østervrå, men ja som nævnt tidligere skal jeg arbejde den 1. så det bliver nok en hård vagt, for det skal da ikke ødelægge min nytårsaften ;-)

God jul og godt nytår :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar