lørdag den 16. februar 2013

Gymnastikugen og vinterferien

Jeg har overlevet en hel uge hvor vi er blevet pisket, og hvor vi har lavet så meget, at bølgerne også har været høje på grund af udmattelsen. Vi har lavet gymnastik fra morgen til aften. Vi havde nogle ''breaks'' i løbet af ugen, som bowling eller svømning, eller noget helt andet. Men hold da helt op hvor det været hårdt! Flere gange troede jeg at det var tid til at kradse af. Men jeg lever! Og vi har fået et helt program ud af ugen. Så vi har lært serier og overgange til de kommende opvisninger! Det er godt at det hele er på plads! Og jeg skal da også være ærlig at indrømme at den eneste grund til at jeg kunne samle mig om at skulle ud af min seng, var fordi jeg sang inde i mit hovede at jeg snart havde ferie!

Faktisk var det menigen at jeg ville skrive hver dag, en lille opdatering for hvordan det gik. Men jeg plejer at blogge i min fritid eller aften, og jeg havde ikke fritid uden at jeg sov eller hvilede mig og om aftenen sov jeg også, så jeg har slet ikke haft kræfter eller overskud til at kunne blogge.

Men det har været en af de hårdeste uger - hvis ikke en hårdeste - men det har også været en af de fedeste!

Nu har jeg endelig vinterferie! Og så fordi jeg er så smart som jeg er, har jeg glemt min pung oppe på skolen, dvs. alle mine penge, mit kort og ja alt er i den pung! Den ligger oppe i min vindueskarm, så allerede nu har jeg kunne mærke at det har sat nogen begrænsninger for hvad min ferie skal stå på... Så jeg tror ikke der kommer til at ske noget i min vinterferie, for jeg kan bogstaveligtalt ingen ting uden den pung. Og det er så typisk mig at glemme den....

Men jeg har da startet vinterferien godt, og jeg er nu en lykkelig ejer af en PGO knallert :-) Vi har været ude og hente den tidligere i dag, og kun fordi min far var så sød at låne mig nogle penge kunne det lade sig gøre :-)) Og så skal vi vist have nummerplade og alt det der pjat til den på mandag, og igen må min far punge ud :-))) - Bisse...

Ellers skal jeg arbejde og slappe af.

God ferie :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar