onsdag den 6. februar 2013

Familie gymnastik!

I dag har jeg haft ''familie gymnastik''. Det vil sige at min kusine - som selv har gået her på skolen for 10 år siden - kom for at lave lidt gymnastik med os.

Om onsdagen er vi delt op i to hold et klokken 14.10 og et klokken 16.00,  jeg er på det klokken 16.00 det betyder oftest at de som har tidligere fortæller alt til kaffe 15.40 om hvad vi skal lave. I dag kunne en fortælle at der kom en unge pige/kvinde og lavede opvarmning med os, hun hed Kimmi, og havde vist gået her for cirka 10 år siden. Og hun var bare hård til det opvarmning! Og så kom de ind på hvordan hun så ud - her var jeg nød til at indskyde at jeg altså var i familie med hende og at det var min kusine. Det stoppede lidt den mærkelige snak ;-)

Men ja vi kommer ind og starter med beskeder, og hun fortæller hun er min kusine, og da jeg er den eneste som hun kan navnet på, syntes de andre lærer også at det var sjovt at ydmyge mig lidt mere, ved at råbe mit navn på et par gange og sådan... Men sådan er det vel at være lidt ''fremme i skoene'' selv ;-)

Men det var hårdt! Jeg troede et par gange under opvarmningen at jeg skulle kradse af. Men jeg sidder her da endnu - heldigvis.

Men jeg vidste godt at min kusine skulle komme, da hun har skrevet til mig måske igår, om hvilket musik vi ''unge'' hørte, og så kom det jo så frem at hun skulle herop. Så i den anledning havde jeg da også gjort hele værelset rent -SELV! Jep! Og så slipper jeg også for det i morgen.. Men jeg fik vist hende mit værelse efter gymnastiktimen, og vi sludrede lidt inden hun tog hjem :-)

Selvom at det var hårdt, var det nu også lidt hyggeligt at hun kom på besøg :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar