søndag den 10. februar 2013

Ugen samt weekenden der gik

I min uge er der ikke sket det helt store. Jeg har som skrevet haft familie gymnastik. Og der har været en jurist heroppe for at fortælle om alle mulige kriminalitet, og hvor lidt der skal til før man kommer ind og spjælde den lidt - det var interessant, og det var spændende at høre på. Klart et af de bedre foredrag.

Ellers har jeg oplevet noget pinligt. Nogen tænker måske om jeg ikke altid oplever noget pinligt, og svaret er jo, jo det gør jeg. Men det her var også rimelig pinligt!

Jeg glemmer tit at skrive hjem, men da jeg snart har fødselsdag - og det har jeg d. 1. marts - ville jeg jo lige sende en mail til min far med mine ønkser. Og jeg kunne ikke rigtig forstå at han ikke svarede på mine mails, måske for at vise at jeg ingen gaver får... Men i hvert fald så kommer min matematiklærer over og spørger i matematiktimen om min far har fået hans mail - Her tænker jeg ikke lige over det og svarer nej - men hun begynder at snakke om at det var nogle fine ønsker... 

Ja her går det op for mig at det er min matematiklærer som jeg har sendt en af de mails til, som skulle være endt hos min far... Det er fordi deres email-adresser starter ens, og der står også ens navn, altså der står min mors navn og de hedder ligesom det samme, og deres efternavne er næsten også ens, altså helt ærligt hvem havde lige tænkt over at jeg skulle sende den mail til min matematiklærer? 

Ja og mailen startede ligesom med ''hej far'' Og jeg ønsker mig en cykelhjelm, hvor jeg havde skrevet at det var for at passe på mit kønne lille hoved. Ja den fik ikke for lidt. Og det ved hele min matematik-klasse nu... Bum. 


Ellers er min weekend er gået hurtigt, og har også været rigtig god.

Fredag

Min weekend startede ud med elevfest. Og ja det var vildt - som altid! Jeg tog lige et smut hjem først, og derefter tog jeg til frederikshavn, hjem til Emma som jeg bor sammen med. Der var Kia og Oste også :-) Så gjorde vi os klar, og tog så afsted til festen. Og efter festen var vi seks piger som også tog hjem til Emma og sov:-)
Her er Steph, Ida og lidt af Karen. 

Emma min lille pige.

Ida <3

Her er Rosa, Tess, Lea, Sara og Emma:-)

Her er Karen. Hun er min matematikmakker, og lige nu hvor vi har fået nye pladser savner jeg hende til hvad matematiktime! Hun er en fantastisk pige!

Lørdag

Lørdag gik nok mest med at få sovet ud. Det er hårdt at feste, og det er endnu hårdere at få det alkohol ud af kroppen igen... Men jeg sov det meste af dagen, og om aftens stod den på familie tam tam, hvor vi fik gæster. Det var hyggeligt, og jeg fik også hygget lidt med Connie :-) 

Søndag

Søndag stod den på arbejde... Så mit vækkeur ringede klokken 7.00. Og så igen 7.10... Jeg skulle arbejde fra 7.45 - 16.00. Det er altså en pæn lang vagt! Og ja jeg ved godt at de sagde at man var bagud allerede om mandagen hvis man ikke havde fået hvilet ud, men jeg må bare gå i seng tidligt i aften... HAHA - SOM OM DET SKER! Men jeg vil da prøve på at sove. næste uge bliver en hård uge! 


Næste uge står på gymnastikuge.. Ja jeg skal nok skrive opdateringer, hvis jeg ikke kradser af inden! Jeg sværger at det bliver hårdt! Bare til weekend-træninger med landsdelsjuniorholdet, troede jeg, at jeg skulle dø. Og det var kun en dag, en nat og en halv dag mere.... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar