mandag den 25. februar 2013

Hvem sagde vinterferie?

Hvem sagde vinterferie? Vi er allerede startet på en ny uge, hvor vinterferien allerede er fortid. Så når lærerne tror at vi er friske og veloplagte efter vores ferie, så må svaret altså være nej... Den ferie gik bare så hurtigt! Jeg forstår slet ikke hvor den blev af? Måske skete der for lidt i ferien, siden jeg ikke husker den helt - eller måske lavede jeg for meget, så jeg har fortrængt det ;-)?

Min vinterferie bestod af købet af min knallert - ''Knallert det er kun noget man kalder scootere i Østervrå, det var i gamle dage de hed sådan'' citat fra Søren Maagaard... - og den kørte jeg så til Løkken på, og ja der er over 35 km fra Østervrå, BARE DEN ENE VEJ! Så det var en lang tur, men min knallert klarede det nu godt :-)

Og så har jeg arbejdet - fakta længe leve! Men jeg glæder mig bare til at pengene kommer nu! Ellers har jeg hygget med Connie altså min søster (Elisa) og min familie.

Min Mandag har været HÅRD!!! Jeg har ingen fritimer, og så har vi aktuelorientering som er et fag hvor vi skal ''oplyses'' om hvad der sker ude i verdenen... Det er kun her, og det er ikke noget vi skal have, og det er kun tiende klasser. Måske mente de her på stedet at vi havde det for nemt som tiende, men altså jeg kunne sagtens undvære det - mildest talt. Men det er ok, vi ser sjældent film som er ok, og vi lærer vel nok også lidt... Ellers har jeg bare haft næsten alle fag. HÅRD HÅRD DAG!!!

Og så skulle vi have gymnastik klokken fire, derefter spise og så efter det skulle jeg med Oste op og træne, og derefter skulle jeg ned til Karen (jeg plejer at kalde hende snotte) for at lære at bruge photoshop, så der var jeg også INDEN at jeg skulle mødes med Henry i tv-stuen hvor den stod på Dicte.

I morgen - og resten af ugen - Skal jeg i køkken... Det vil sige at vi (som i Kia, Emma og jeg) skal møde nede i køkkenet klokken 6.20 HVER MORGEN! Og det er så frygteligt at man ikke skal have normale timer i de fire dage man nu er i køkken.... Amen!

Men på fredag har jeg fødselsdag!!!! - og ja hvis man er en af de hurtige biler på motorvejen kan man regne ud at jeg skal i køkken på min fødselsdag.... Herre øv manner!

Men en ting der trøstede mig i dag, og som var rart at få fortalt, var at min kontaktlærer havde læst med på min blog, og havde set at jeg havde glemt min pung, og havde tænkt på at kontakte mig for at sige at hun godt ville låse op for mig, men ja det blev ved tanken, men det var skam også princippet i at hun havde tænkt på mig :-) Ja selvom at jeg måske klager en gang i mellem så er de meget søde heroppe :-)

God aften :-)

p.s Der vil blive opdateringer af ugen i køkken..... OG nedtælling til min fødselsdag :-D! Kia og Emma har ladet pakken ligge fremme heroppe, de troede ikke på da jeg erkendte at jeg havde mærket på den... hihi bisse!
Her er gaven som ligger fremme og lige oven på deres skabe.. 
Sku man være en skarn og pakke den op? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar