torsdag den 28. februar 2013

Køkken - dag 2

Jeg fik ikke skrevet igår fordi jeg var så udmattede at jeg faldt i søvn. Hvis jeg fik det til at lyde som en dans på røde roser igår så var det en fejl... Det er hårdt. MEGET HÅRDT! At skulle stå op hele dagen og løfte rundt på diverse ting gør ond i længden!

Min fødder gør nas! Det er så voldsomt at så snart vi får muligheden for det stiller vi træskoene... Det er hårdt. Det eneste der er fedt ved det, er at hele mit værelse er afsted, så vi har pauser og sådan noget sammen. Det er hyggeligt! - Pauserne

Men udover at det er mega hårdt, så er det da også meget hyggeligt, og damerne i køkkenet er rigtige søde. Men ja jeg kunne sagtens undvære det. Eller bare være der i én dag...

I morgen har jeg fødselsdag!!!!!! Det glæder jeg mig til! - Måske mest til gaverne og til at vi skal have and til aftensmad derhjemme :-)))) wuhuuuu!

I dag er ikke så lang en dag, vi skal til noget opvisnings-tam tam efter kaffe så vi er ikke i køkken i aften ''desværre''........ Men derfor er det stadig hårdt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar