mandag den 3. juni 2013

Det var den uge som gik

Det er noget tid siden jeg sidst har skrevet herinde. Men der er bare sket så meget!

Sidste søndag var min mor og far oppe på skolen efter noget af mit vasketøj, og de havde Molly med! Det var en hel genforening! Og det gjorde nok også at jeg kunne holde den næste uge ud.

Mandag havde vi ''normal'' dag, vi skulle aflevere vores synopse i dansk, og i engelsk skulle vi aflevere vores disposition. Og så gjorde vi klar til at vi skulle til Esbjerg tirsdag. Og det nåede næsten ikke engang at blive tirsdag inden vi skulle med busserne til Esbjerg... jeg troede at det var en joke da vækkeuret ringede klokken fire.... ØV! Men jeg skulle sidde med Henry i bussen, så busturen blev ikke så lang. Men i Esbjerg skulle vi øve en masse opstillinger. Der var helt vildt godt vejr, så det gjorde faktisk ikke noget at vi skulle være ude hele dagen, det eneste der kunne ske, var at vi fik en lille smugle sol, og det klager man vel ikke over?

Vi kom først hjem fra Esbjerg omkring 23.00 og vi skulle have almindelig dag onsdag... Men der var et lille twist! Vi skulle først spise morgenmad klokken ni! Det var med til at rede mig dag! Og ellers var vores onsdag meget normal. Bortset fra on aftenen, det holde Halvor (skolen spøgelse) børnefødselsdag! Så vi skulle se ud som om vi skulle til børnefødselsdag, og så skulle vi på skattejagt, og fik slikposer :-) Det var helt vildt hyggeligt!

Torsdag skulle vi også op tidligt... dog ikke klokken fire, men lidt over seks... For vi skulle nemlig på Han Herreds ungdomsskole til motionsdag. Inden har vi valgt nogen ting som vi godt kunne tænke os at lave, og det var alt fra tegn og gæt til atletik og rundbold. Og jeg skulle spille tegn og gæt, hvorefter jeg skulle spille håndbold.... Og jeg er gymnast hele vejen igennem, det vil sige at jeg ikke kan gribe bolde som andre kaster, og kan ikke sparke til en bold og vide med sikkerhed at jeg rammer. Jeg kan derimod gribe mine egne bolde, og jeg kan lave tricks med bolde.

Men tegn og gæt gik faktisk fint, og vi fik en anden plads, og i håndbold var vi to udskiftere, så er der en der vrider om og den anden udskifter kom ud - Jeg blev på bænken i alle de fire kampe mit hold skulle spille.... Jeg var blevet mobbet med hele dagen at jeg skulle spille håndbold, måske fordi alle ved at jeg er bold-spasser? Hmm men i hvert fald gjorde de andre det så godt, at jeg slet ikke behøvede at komme ud på banen ;-) Så sad jeg der med den lærer vi havde med og snakkede lidt om de andre hold. :-) Jeg hyggede mig vældigt :-))

Efter det havde vi forlænget weekend. Det var helt vildt lækkert og også meget tiltrængt efter to hårde uger. Og da jeg kom hjem skulle jeg se min vagtplan i fakta... Jeg skulle arbejde fredag......... Og så hver weekend i den næste måned - nogen gange fredag, lørdag og søndag.... Så jeg har skrevet til min chef at det måske ikke lige var sådan at jeg ønskede at det skulle være. ØV! Den sidste måned skal jeg ikke hjem hver weekend for at arbejde... ØV!

Og så har jeg i weekenden fået min knallert hjem! Endelig er den blevet rask! Jeg havde regnet med at den ikke kunne køre så hurtigt mere men... Den kører 200 % så det er super :-) og jeg havde glemt min oplader til min computer oppe på skolen.... ØV, så jeg ville have skrevet i weekenden, men det kom jeg jo så ikke rigtigt til.

Nu har vi taget hul på den sidste normale uge på Halvorsminde. Det er mærkeligt! Det her er jo blevet min hverdag, og man har vendt sig til alle menneskerne og lærerne.. Det kommer tæt på nu. Mange ønsker at det skal slutte, men vi er også nogen der ønsker det modsatte. Det bliver mærkeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar