søndag den 30. juni 2013

Den sidste dag

Det har været min sidste dag i går på efterskolen. Hold da op!

Det virker som om det var en uge siden jeg skulle pakke alt sammen herhjemme, for at få det med op på skolen. Mit første indlæg var fyldt med spørgsmål, og dem kan jeg besvare nu.

Hvem skal jeg bo med? - først får jeg en dejlig pige - Kia - og senere en lige så dejlig pige - Emma - Vi er blevet en lille familie på Maniitsoq, og jeg vil aldrig glemme dem! 

 Hvem kommer jeg til at gå med? - Man finder nogen som man snakker mere med og om mere, men man kan gå med stort set alle. Men jeg har nogen søde piger som jeg især brugte tid med.

Hvor hurtigt kommer jeg til at lære de andre at kende? - Rigtigt hurtigt! Allerede efter de første par dage, begyndte man at finde sin plads! 

Kommer de andre til at kunne lide mig? - ALLE ELSKER MIG!... HAHA eller noget.. Men jeg har fundet nogen hvor vores ''kærlighed'' er gensidig! 

Hvem skal jeg være, nu hvor jeg selv kan bestemme - igen igen - Jeg endte med at være mig selv, lidt spøjs, lidt anderledes og ja lidt af det hele.

 Er der noget jeg ikke skal gøre? Hvad skal jeg gøre? - Hvis man er sig selv, og man kan stå inde for sine handlinger og holdninger

 Kommer lærerne til at kunne lide mig?  - kommer jeg til at kunne lide dem? - nogen af lærerne blev helt pjattet med mig, eller det er hvad jeg siger til mig selv. Og jeg begyndte også så småt at kunne lide dem - okay underdrivelse. Mange af de lærere der er på halvorsminde er mega seje og super søde! Lidt specielle men hey det kommer fra en som måske heller ikke selv er helt normal;-)

Hvad hvis det ikke lige er mig? - tanken om at springe fra er opstået mange gange, men det at jeg blev, har gjort mig stærkere. Og jeg har lært så meget om mig selv og om andre mennesker. Aldrig har jeg været sammen med så mange blandede mennesker, og jeg har aldrig mødt så mange forskellige mennesker. 

Skal jeg springe ud i det og tage mit biler sengelinned med? Eller skal jeg vælge et mere voksent og tage med? - haha voksen bliver jeg nok aldrig helt, men jeg tog det med biler med, og det gav allerede et indblik i hvem jeg var, og det var hemmeligt at sove med:-)))

 Vil de dømme mig som en mærkelig tosse? - det er jeg, så det vil de nok, men er det en god ting? - de lærte hurtigt den mærkelige side af mig at kende, og jeg har givet det fri spil, en da var jeg malet i hovedet som en Marie-høne i stedet for make-up. Det har givet mig anderledes oplevelser, og bragt mig ud i nogen sjove situationer. 

Dette er ikke mit sidste indlæg, hvis der er tid ov overskud stræber jeg på skrive et bette indlæg hverdag fra landsstævne. Mit sidste indlæg vil være efter landsstævne. Bloggen lever stadig lidt endnu:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar