onsdag den 2. januar 2013

2013!

Endnu et år med massere af nye udfordringer.
Jeg kom godt ind i det nye år, sammen med nogle piger fra Østervrå. Og siden jeg nu også har arbejde, kunne jeg ligeså godt fastslå i det nye år (så hurtigt som muligt) at arbejde også kom til at fylde en del. Så jeg startede ud med at arbejde d.1. Det var en lang vagt, dog er jeg glad for at min vandflaske kunne stå ved siden af mig hele vagten... 

2012 har været et hårdt - men godt - år. Det har indebar at jeg skulle sige farvel til guldklassen (9.D) Og at jeg har skubbet mig selv ud i nye udfordringer ved at tage på efterskole. Jeg har mødt mange nye mennesker, og jeg har fået et tættere bånd med nogle jeg allerede kendte. 

2012 har specielt været året hvor jeg fandt to - mere - helt fantastiske veninder, og som jeg lige nåede at se sidste år,  efter et halvt år på efterskole har holdt os adskilt. Jeg har massere af ord, men det korteste vil været et tak, tak for et fantastisk år, jeg håber det næste bliver lige så godt Pernille og Anne.

Og tak til pigerne i Østervrå, på mit fjerde år i Hjørring, kan jeg altid komme tilbage til min base som er hos jer. Og tak til jer som har været med til at gøre 2012 til et år som har været til at holde ud. 

Det første halveår af mit efterskole ophold, har allerede betydet rigtig mange ting. Nogen gange kan jeg godt ønske mig mange andre ting, for allerede nu kan afskeden som vil komme til sommer virke afskrækende. Men jeg har allerede lært en masse, jeg har fået nye venskaber, jeg har prøvet at skulle gøre rent efter mig selv, fordi min mor og far ikke er her til at gøre det for mig - og hvordan det er gået har jeg ingen kommentar til.. 

Jeg lærer stadig en masse ting af at gå på efterskole, jeg lærer en masse ting af så mange forskellige mennesker som er samlet på ét sted. Og set i bakspejlet har det været en rigtig god beslutning at tage afsted på efterskole.

Og for slet ikke at nævne at jeg har taget knallertkørekort! Det må jeg endelig ikke glemme! 

Her er lidt billeder som bloggen ikke har set, fra 2012 af efterskole.

Her er Oste og Henry - Henry/Henriette er min nabo og er en super dejlig pige.
Og Oste er måske som man kan se på bloggen en stor del af næsten alt hvad jeg laver - heldigvis.

Her er nogle dejlige og glade fodbold piger.
(Mette, Camilla, Amalie og Rosa) 

Her er et billede af to piger som jeg bruger utrolig meget tid med, 
det er nemlig de to bedste roomies som man kunne tænke sig!
To piger som gør alting lidt bedre og lidt sjovere.
- Jeg ser frem til endnu mere tid med jer!
(Kia og Emma) 


Og her er Oste igen. 


2013 - Bliver et år med en masse dejlige mennesker, et år hvor jeg finder ud af hvad mine næste tre år skal bruges på, et år med en masse nye oplevelser og sidst men ikke mindst et år hvor min nye og gamle venskaber skal passes. 

Vi skal snart til elevfest igen, og ikke længe efter det skal vi på skiferie. Ellers skal vi til landsstævne og så skal vi bare have det sjovt. 

Godt nytår til jer også! Gid I må få et fantastisk år. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar