søndag den 13. januar 2013

Elevfest nr. 2

Når man går på efterskole hører elevfesterne sig til. Det er fester for alle eleverne. På min årgang har vi et festudvalg som arrangere festerne, og som har styr på de penge vi skal aflevere så vi kan komme med. Det er nogen mega fede fester, og den 11. Januar var vi til nr. to. Det var en mega fed fest, og der var gang i den, og vi havde det super fedt sammen! Det er sådan men elevfester at hvis de er gode styrker det fællesskabet og hvis de er knap så gode svækker de fællesskabet - det kan jeg også godt selv mærke, men det er mest noget lærerne siger... 


Vi kan nogle moves!

Her er et billede af Camilla og jeg. 
- Camilla er en helt fantastisk pige! 

Tolborg og jeg er midt i ''Ormen''
- Tolborg kendte jeg lidt hjemmefra, en super dejlig pige!


Her er det mest Rosa man kan se, hun er også en helt fantastisk pige!

Her er Camilla, Oste og Karen. 


Her er Lea og Ida. 
To rigtige søde piger.

Og her er Kia og jeg.
Et lidt anderledes billede, men så glad jeg ser ud på billedet, så glad er jeg for Kia.
- Nemlig rigtig glad. 

Elevfesterne skal opleves! Det er det fedeste! Måske 70 mennesker hvor man kender dem alle! Det er virkelig fedt! Vores næste elevfest er den 8. februar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar