lørdag den 19. januar 2013

Skiferien nærmer sig!

Vi skal på skiferie til Hafjell i uge fire - jeg vælger bare at sige Norge, der er alligevel ingen der ved hvor det andet er henne. Men det er noget hele skolen skal, og det skal nok blive en god oplevelse.

Vi skulle ønske seks som vi gerne vil i hytte med. Det gjorde vi, og jeg ønskede bla. mine to roomies, Oste og nogle andre som jeg også har det super sjovt med, men jeg kom ikke i hytte med nogen af mine roomies, vi er blevet skilt i tre forskelligt hytter, det bliver mærkeligt med en helt uge hvor vi ikke lige samles om aftenen, og snakker om hvad der foregår. Men måske er det sundt at komme væk fra hinanden, så får vi også tid til at savne hinanden, og så bliver det jo godt at komme hjem til hinanden igen :-) og det er jo ikke sådan at vi ikke ses på hele turen :-) Men jeg kom i hytte med Oste og bla. Ida som jeg har et billede af, og nogle andre super søde tøser! Jeg er helt sikker på at det nok skal blive godt!

Men så har vi også skulle bestemme os for hvem vi skal sidde med, og jeg skal sidde med Oste - surprise! :-)) Men det skal nok blive en god bustur, jeg regner i hvert fald med at få sovet lidt.

Men inden jeg skal på skiferie skal jeg lige til en gensynsfest. Vi skulle have været oppe på skolen lørdagaften ( i aften) Men jeg kommer først søndag morgen, hvor vi skal køre, for denne gensynsfest er nemlig lørdag, så jeg regner med at blive hentet omkring klokken et fra festen, og så tage hjem og sove to - tre timer, og så derefter komme op på skolen inden 5.15 for der er morgenmad. Ja det bliver spændende at se om sejlturen bliver hård...

Men jeg glæder mig til at skal se de gamle hoveder igen!

Og jeg glæder mig til at skal på skiferie med de dejlige mennesker, og vi er nogle som har en nitendo DS som vi tager med, så der bliver også gamer fest denne gang :-))

God uge til jer! Jeg vil til at pakke, så jeg ikke skal til det når jeg kommer hjem fra fest...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar