onsdag den 30. januar 2013

En hyggelig onsdag

Jeg har haft en hyggelig onsdag. - Ikke fordi de andre onsdage ikke er hyggelige, men i dag har specielt været hyggelig!

Mit skema er ikke så fyldt om onsdagen, den står på karrusel, engelsk og tysk. Så skal vi have middagsmad klokken tolv, og derefter rengøring... Og så først klokken fire skulle jeg have gymnastik, så i de fri timer gik Kia og jeg op i den biograf som der er lavet oven på det rigtige kontor, hvor vi satte en film på og hyggede med saft og lidt slik.

Så til gymnastik skulle vi sjippe lidt - jeg tror mit sjippetov hader mig... Hvor min kontaktlærer spørger Tolborg og mig om vi vil hjælpe på hendes børnehold lidt tid efter vi havde fri, og det ville vi gerne. Det var super hyggeligt - og hold da op hvor jeg savner at have mit eget lille hold! Det er noget over yngre børn som er helt vidunderligt! Om det er deres evne til at smide alt og leve sig ind i en fantasiverden eller om det er fordi de leget uhæmmet som om at intet kan slå dem ud - det fascinere mig, og jeg kan godt mangle og savne de evner.

Og så her til aften har jeg renset ansigt - ja det så godt ud - og strikket på mit pandebånd. Hvis jeg havde vist at det var så afslappende at strikke, havde jeg nok haft mange flere strikket ting. Men ville det være synd for min mormor hvis jeg ikke bad hende om at strikke et par strømper eller sådan noget. Ja det er måske nok bedre at jeg lader de som kan om det.

Det så sådan ud ad jeg rensede ansigt... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar