fredag den 1. marts 2013

Køkken - dag 3

I dag har som sagt ikke været så lang. Men Gud hvor har jeg ondt i mine fødder! Det smerter sådan helt når jeg også bare ligger ned. Men ja selvmedlidenhed er den værste medlidenhed man kan få. Det siger min far altid...

Men vi skulle jo til opvisning på åbybro efterskole i dag, og de andre efterskole var rigtig gode, jeg stank... Jeg kiksede det hele og det var en af de dårligste opvisninger jeg længe har lavet...MEN jeg fik meget ros af andre for mit smil, så mon ikke jeg havde gjort noget rigtigt? - næææh... Jeg føler stadig ikke at det var godt nok. Næste gang må jeg bare sparke numse!

Og fordi det er efterskoler med gymnaster så kendte jeg jo en hel del! Både hjemmefra Østervrå men skam også fra Brønderslevs holdet som jeg har gået på i to år inden jeg kom her op, så iranere blev delt ud til højre og venstre! Det var rigtig hyggeligt at se alle dem igen, også selvom det ikke er nogle jeg har noget med at gøre eller får, så har vi kæmpet os igennem to gymnastiksæsoner sammen og vi nåede målet med et opvisningsprogram, og det binder folk sammen - såvel på efterskole som ude i "det virkelige liv"

Hvis nu bare at jeg havde lavet en god opvisning, så var det hele måske ikke så sort.....

Nå jeg vil sove nu - DE HAR RYKKET SENGETIDERNE MED TI MINUTTER... Ja det er da flot, vi skal i køkken i morgen tidlig, og det er så tidligt at ti minutter i den anden ende gør en verden til forskel! Jep...

Men i morgen er jo en speciel dag! JEG HAR FØDSELSDAG!!!!!!!!!!!!!!! Jeg glæder mig! Mit sidste indlæg som 16-årig. Jeg bliver en gammel kone efterhånden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar