onsdag den 15. august 2012

15. august

Okay i dag har vi fået en meget kedelig lektion om brand og de øvelser der hører med dertil - hvilket også er fint nok, HVIS IKKE DE VARE SMÅ 2 TIMER! Hold kæft det var kedeligt og i foredragssalen var der mega varmt og det var virkelig kedeligt - ikke en god kombi! Men ellers har det været en stille og rolig dag, vi har ikke lavet det helt store. Vi har lige været ovre og lave en pige aktivitet - det var noget spasser bold :-) Det var meget sjovt, og vi vandt to ud af tre kampe :-)

Men jeg har også været ovre og lave sådan en nøglering! Det er sådan noget filt, og så en maaaaaasse perler:-) Okay overdrivelse fremmer forståelsen, men den blev i hvert fald grim.... Men jeg tror min mor bliver rigtig imponeret :-) - og det er jo også det vigtigste ;-) 

Men jeg har også fået et brev i dag! jaaaaa! Tak til den søde Karen! det er super hyggeligt! og jeg har også været i gang med at skrive til hende, men nu må vi se om jeg ikke når at får det sendt i morgen :-) - jeg krydser fingre :-) måske får hun det engang mandag eller måske før ;-)?? 

Men ellers sker der ikke så meget her, vi hygger os piger og drenge imellem :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar