mandag den 13. august 2012

Min anden dag - 13. august.

Jeg er nu igang med min anden dag. Det hele er nyt og spændende! Allerede nu er jeg begyndt at snakke med nogle stykker, og går også meget sammen med min værelseskammerart. Hun er super sød og vi minder meget om hinanden.

Vi var lige et hurtigt smut inde i byen (vi cyklede) gud hvor kunne man godt mærke at jeg ikke har lavet andet end at slappe af i laaaaaaaang tid! Men de syntes at min cykel var nice :-)

Vi er begyndt at snakke lidt mere ved mit spisebord, så det begynder at blive mere og mere hyggeligt :-) Og min bordlærer er forstanderen, han er virkelig flink og fuld af sjov :-)

Men allerede nu er der mange der har snakket om at de er lide ''kede'' af deres værelseskammerater, men jeg har bare været så heldig:-D - Vi skal også ud og prøve min nye gummistøvler af en gang når det regner :-D

I går lavede vi noget ryste sammen noget, og sådan lidt, og det var faktisk også meget hyggeligt:-)

Lige nu sidder jeg på mit værelse og venter på at blive ''oplært'' i at gøre rent :-( men man må tage det sure med det søde :-)

Ellers skal vi have vores første gymnastik time i dag, gud hvor jeg glæder mig til at komme igang igen! Det bliver feeedt!

Jeg savner allerede min familie, men det skal nok gå, jeg har fundet nogle søde piger at snakke med, så der er slet ikke tid til at være trist :-))!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar