mandag den 20. august 2012

Første rigtige skoledag = lektier!!!!

Jeg har haft min rigtige første skoledag i dag! Jeg har haft matematik, dansk, engelsk og tysk! Plus alt det løse som rengøring og gymnastik og sådan:-)

Emilie har det været hårdt?- ja det har været skide hårdt!!!

Jeg har også fået lektier for - i matematik ( noget jeg ikke kunne finde ud af så jeg måtte gå i lektie cafe) i dansk ( jeg skulle læse i en bog vi fik for) i engelsk (noget oversætnings noget)! Og så tror man nok at vi også fik lektier for i tysk men nej det gjorde vi dog ikke!

Og gæt hvornår lektierne er for til? Nåe er det ikke i morgen? - JO DET ER!

Jeg er heldigvis færdig nu! Så nu kan jeg nyde mit liv!!! Herreste Gud!

Men ellers går det helt fint! Vi har haft bisse aften igen i aften (dog ikke så slemt som sidst, og det blev ikke opdaget:-))

Men ellers får jeg "danset dellerne af til gymnastik:-P

Ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar