tirsdag den 21. august 2012

Lektier, lektier og MAC D

Jeg har fået alt for mange lektier for!!! det er helt vildt! i næsten alle mine fag har jeg lektier for! jeg skal også lige lave lidt nu her, og klokken er 22.22! hmmm de andre får næsten ingen lektier for, men jeg får lektier for hele tiden! - selvom det er nemt til tider, er det også noget der tager tid!

Men det der med rugbrød til aftensmad er ikke lige os, så vi var lige på Mac D i aften. MUUUMS! og så skulle vi også have nogle nudler vi kunne varme, så vi ikke behøver at cykle så langt hver aften efter mad!

Ellers har jeg haft alle mine fag nu! Mit skema er helt fyldt op! Hmm mon jeg bliver ved med at have tysk? For fysik var faktisk meget sjovt, men svært! Ellers må jeg holde ud! og dø....

Men jeg må tilbage til lektierne! hey hey!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar