fredag den 31. august 2012

Torsdagens hygge.

I går kom der to som havde været ude for en ulykke og fortalte og holdt foredrag om det, det var rigtig spændende men det tog dog også lidt ekstra tid, men da vi var færdige var der boller og kakao:-)) hihi

Men ellers er jeg ved at være klar til at skal på kanotur! Det bliver en vildt fed weekend! (det håber jeg i hvert fald!) jeg ser frem til det!!!'

Ellers har jeg ikke lavet en skid i dag! Udover jeg har haft dansk (det har jeg nu) og matematik og så har jeg også haft spring:-) det er en stille og rolig dag, og det gør bestemt ikke noget!!

Men jeg savner nu også de gamle derhjemme!

Så i går skulle en fra gangen farve hår, og det skulle gøres på vores værelse fordi Kia skulle farve det ( og vi skulle være på vores værelser) så kom der noget hårfarve på gulvet, en stol og bordet, men jeg sagde at jeg bare lige ringer til min far da det ikke gad at gå af, for hvis ikke min far kan, så er der ingen der kan!!

Nå jeg må tilbage til læsningen:-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar