onsdag den 8. august 2012

4 dage igen.

Der er nu fire dage til at jeg skal afsted. Det hele begynder at blive mere og mere virkeligt, og de små ting så som shampoo, balsam, vat rundeller, vat pinde og sådan nogle ting er min mor begyndt at købe.

Når jeg sidder og ser tv og der kommer reklamer for nye serier, så kan jeg ikke bare sige at dem skal jeg også se, for det er jo ikke sikkert jeg kommer til. Og jeg kom til at tænke på julen, hvad hvis de ikke vil se julekalender? Det er det vigtigste ved julen!

Men jeg glæder mig til at jeg skal afsted! Men der er dog noget jeg skal inden. Jeg skal hygge med dem fra Østervrå de næste tre dages tid :-) og så er der ikke lang tid igen derefter! Men det skal nok blive spændende og udfordrende :-)

Jeg har allerede sendt min lille pige afsted - Karen. Det var mærkeligt at hun skulle væk fra os andre i søndags, og det var mærkeligt at hun skulle starte en uge før os andre, men hun skriver små sms'er, til os alle sammen og jeg ved at hun har det godt! Det giver lidt mere ro ;-)

Men jeg skal snart afsted og jeg ved at dem fra min efterskole også glæder sig! :-D

Jeg har slet ikke planlagt min pakning? mon den finder sted på lørdag? ;-) -typisk mig at det bliver i sidste øjeblik!

JEG SKAL PÅ EFTERSKOLE OM 4 DAGE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar