onsdag den 15. august 2012

Godnat:-)))!

Kia og jeg (min romie) vi skal snart sove! Ti minutter:-) og vi har lagt madreserne ned på gulvet så vi har en dobbelt seng:-)))

Vi hygger! Og det bliver kun sjovere og sjovere! BORTSET FRA DE KOLDE BADE!!!! Jeg må lige huske min kontaktlærer på at sige det til pedellerne! Jeg gider ikke flere kolde bade!

Men vi hygger og det er Mega sjovt!

Men jeg glæder mig også lidt til at skal hjem i weekenden:-))

Forstanderen bliver ved med at tage pis på mig! - og det er jo så gengældt;-) ! Men jeg sidder ved bord med ham og det er Mega grineren! - til tider:-) ellers sidder jeg ved siden af en som hedder Oliver og Mikkel og de er nu meget flinke:-)

I morgen skal vi ud til stranden og hygge:-) ellers har vi haft noget fortæller time for første gang i dag! Det var faktisk meget sjovt:-)!

Nå godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar