lørdag den 11. august 2012

Farvel (PÅ GENSYN)! 1 dag tilbage

Det er blevet den 11/8 og jeg skal starte i morgen! Det er mærkeligt at tænke på at det allerede er i morgen! Alle spørger om jeg er klar, og jeg bliver ved med at tænke på at jeg er klar til onsdag, hvor vi plejer at starte på HPR. Så jeg er mentalt klar til at skal tilbage til folkeskolen, men jeg ved godt at det er min tur nu, og det er vildt mærkeligt at tænke på!

Men i dag var vores (Østervrå pigerne) store ''Vi ses en gang i en weekend når vi kommer hjem fra efterskole''-dag. Eller vores ''på gensyn''-dag. Det var lidt mærkeligt at give dem et kram, og vide at nogle af dem skal ud og opleve en helt anden verden, som vi andre ikke bliver en del af. Men det er nu meget sundt for dem at stå lidt på egne ben - også selvom det er hårdt!

Men jeg er ved at have pakket og mangler ikke så meget! - Godt jeg har min mor som hjælper utrolig meget til! Uden hendes hjælp havde jeg manglet over halvdelen!

Men det er ved at blive virkeligt! om cirka 13 timer og 20 minutter sidder jeg i bilen på vej til Halvorsminde. Det bliver spændende og udfordrende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar