tirsdag den 9. oktober 2012

Arg jeg må godt lige i dag, lige i dag er det helt ok!

Jeg har været oppe og træne med Oste i dag! så nu må jeg godt spise lidt pistacenødder!
Vi er så priviligeret at vi har et stort nyt pumpe rum! hvor der er alverdens maskiner, f.eks er der en til dunken, så er der en til ens mormor arme, og ja så er der også en til ens bagdel, og en hel masse andre! Det er virkelig lækkert! - Dog har jeg ikke rigtigt brugt det før i dag... Der har jo været så meget andet... HAHA ellers har jeg bare ikke lige magtet det, fordi man skal også passe på ikke at blive alt for pumpet! ;-)


Her er lidt billeder EFTER at vi har trænet! - Oste og jeg <3

Jeg mangler at give en rundvisning på mit værelse, og nu også i pumpe rummet! hmm der er mange ting jeg lige burde tage billeder af! for her er faktisk stille og roligt :-)) 

Hey kan I se at jeg intet skriver om lektier? - det er fordi jeg har lavet matematik og fysik aflevering til i dag og så mangler jeg lige en synopse... men den er først til fredag! men ellers havde jeg kun engelsk for! WUHUUUU!!! Jeg elsker mit liv :-))) - Så de må kunne se hvor hårdt arbejdende og hvor fantastisk et menneske jeg er siden der ikke har været nogle lektier for nu her! :-) 

Nu skal jeg snart i seng, og indtil da vil jeg hygge med de to herlige piger - Kia og Emma :-))) 

GODNAT!

p.s vi fik boller i karry i dag! - spørg om det var godt!! - for det var det!!! 
i morgen står den på ferskensuppe - lyder det nasty - ja! 
Men Boller i karry og ingen lekter - næsten - gør bare en god dag bedre!!! elsker mit liiiiv! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar