søndag den 21. oktober 2012

Efterårsferien! wuhuuu!

Min efterårsferie er nu ved at være ved vejs ende - desværre.


Min ferie startede ud med en overnatning med Ida :-) 
(Lørdag-søndag)


Og den har stået på en masse familie hygge :-)
(søndag)


Og hunde hygge med Sally, Molly og Connie (elisa) 
(mandag-tirsdag)


Så har jeg forholdt mig rimelig meget i ro, fordi jeg har fået opereret en visdomstand ud... Og gjorde så ondt, at jeg ved, at jeg aldrig skal have rykket nogle andre tænder ud. Og ja det gør mere ondt at få opereret en visdomstand ud, end det gør at få rykket almindelige tænder ud! 
(den fik jeg rykket ud mandag)

her ses Karen og Astrid i det lækreste tøj de kunne finde i H&M :-))


Asse og jeg der bliver spist af en isbjørn :-)


Så har jeg hygget med nogle dejlige piger hjemmefra! - Isa, Lisa, Karen, Kat, Julie, Asse og Loui :-) 
(tirsdag aften med dem alle til fødselsdag)
(onsdag-dag med alle undtagen kat i aalborg)
(onsdag nat/torsdag morgen med Karen og Astrid til gymnastiknat) 

 og så har jeg igen være babysitter på de to hunde Molly og Sally :-) 

Og de sidste dage har jeg brugt på at slappe af, og nyde stilheden :-) 



Okay tid til en sjov historie! 

Jeg troede at jeg havde sprunget min sting i munden - som jeg havde fået efter den operation - efter at have spist andet end flydende til aftensmad. Og så vil jeg jo ringe til lægevagten, og første gang jeg ringer op findes numret ikke, og næste gang jeg ringer, kommer jeg til at snakke med en mand, som kun præsentere sig med navn, og så tænker jeg jo ikke videre over det, så jeg siger '' Hej, du snakker med Emilie Jørgensen fra Østervrå, det er fordi jeg har fået rykket en visdomstand ud, og jeg har fået fire sting i munde, men jeg tror altså nogle af den er sprunget her til aften'' Mandens svar på dette var, at det var danske-bank jeg havde ringet til, og at det IKKE var lægevagten. så måtte jeg da hurtigt runde af, og siger undskyld for at have ringet forkert... - Jeg håber da at manden også fik lidt sjov ud af det..

Men så fik jeg da fat på den RIGTIGE lægevagt, og her skulle man indtaste sit CPR-nummer, og det havde jeg jo ikke tænke over, at man ikke skulle den anden gang... Men det gør jeg så, og jeg får en mand i røret, og midt i at jeg fortæller manden hvad der er sket, så bryder han ud, at jeg har givet det forkerte cpr-nummer. Så måtte jeg da kigge på mit sygesikringskort, og få rettet op på det, men så siger han så at der ikke er så meget at gøre nu, fordi der er gået mere end 6 timer. Jamen det var da slet ikke til besvær at finde det rigtige nummer og ringe til det, og ja jeg ved snart ikke.. Men i hvert fald var det da spildt arbejde.. Og så Sidder Elisa ved siden af og griner så højt at jeg er nød til at gå ind i et andet rum, da jeg får fat i den rigtige lægevagt.. Sikke en god støtte... 



Ellers sker der ikke så mange spændende ting i mit liv, jeg skal op og se forbrydelsen i aften med Oste! Og jeg skal hilse på alle de søde mennesker som er på Halvorsminde! - Det ser jeg godt nok frem til! Dog bliver det også lidt af en omvæltning at skulle bo med over 100 andre mennesker igen, efter en uge hjemme med Molly, Elisa og de gamle. 

- Heldigt for mig skal vi have noget meeeegaaaaa godt at spise - mørbrad i fad :-))))) 

Jeg ser frem til endnu en fed uge! - måske med lektier, hvem ved? ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar