onsdag den 31. oktober 2012

Dansktimen......

Maagaard har valgt at læse min blog op på klassen. Det er jo ikke pinligt....

TUSIND TAK... 

hmm. Vi skal alle lave sådan noget pjat, fordi vi har karrusel, det er sådan noget hvor vi kommer vidt omkring, så vi får lært en masse ting, om en masse ting. Det lyder måske sjovt, men det er det ikke... 

I den første uge havde vi karrusel to gange om ugen!!! Fordi vi skulle have wordmat, geogebra og en masse andre pjat. Men nu har vi det kun en gang om ugen ''desværre''. 

De andre skal lave en blog, ja jeg er så et skridt foran. Men så skal jeg bare lavet noget andet - tetrisbattle? Eller de har lukket facebook her om formiddagen, herre øv manner! Men så går vi jo bare på vores telefoner. 

Men vi kan sagtens gå på ''ude og hjemme'' eller ''ekstrabladet'' - personligt foretrækker jeg ude og hjemme fordi det bare er langt bedre end alt det andet, deres historier rammer altid! - Og jeg er ikke alene for Oste mener det samme! 



'',,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,'' Her Mågge, nu er der kommaer som du selv kan sætte ind efter behov ;-)

1 kommentar: