mandag den 29. oktober 2012

Vejen mod knallertkørekort! dag 1 ud af 4.

Som den fantastiske sjove person jeg nu engang er,  så har jeg valgt at tage knallertkørekort!

Faktisk skal jeg slet ikke bruge det til noget, men måske min far fikser en knallert ;-) (hvis du læser det her far, så ja, det var en hentydning ;-))

Min far er helt begejstret for at jeg tager det knallertkort! Ja selvom han ikke fik en dreng, så lever jeg stadig op til forventningerne - til tider ;-)

Men ja jeg har siddet - OG KØRT - på en knallert i dag, det er mere end hvad man kan sige om så mange andre! Men Jeg skal til det mandag, tirsdag, onsdag og torsdag - fra 16.00 til 21.15 :-)) (for de hurtige vil det sige at jeg mister nogle lektioner på skolen - for sulan også)

Men Ja det var faktisk rigtig sjovt! og jeg kan allerede mærke at jeg bliver en fart bølle ;-)

Men det er et tilbud fra skolen af, så de arrengere det, og skal vi bare melde os til, og betale 100 kr - og så skal vi selvfølgelig dukke op :-) Men det var virkelig sjovt, også selvom det regnede imens vi var ude og køre.

Så i morgen står den på mine søde røde gummistøvler og regnbukser! De gjorde nemlig grin med mine converse fordi de ikke mente at det var godt fodtøj i regnvejr....

Men pas på derude! Vi skal snart ud på vejene! - Jeg har lagt en advarsel på facebook! så nu får I den også her! ;-)

Jeg ønsker mig selv held og lykke i morgen :-)) - eller det får jeg måske slet ikke brug for!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar