tirsdag den 23. oktober 2012

I dag har jeg haft en aktiv og spændende dag. Dette billede er taget under fortælling, som er noget hvor vi hører om noget historie, og ja os tiende klasser skal OGSÅ have det... Og det er så mega kedeligt! - Eller nogle gange er det rigtig spændende, men i dag var jeg bare træt, og så syntes de at det var sjov at tage et billede af mig, imens jeg sad der og sov... Så hele dagen har folk spurgt mig om jeg har sovet godt, fordi billede fandt vej til facebook...

Men jeg var tidligt idag! jeg var oppe halv syv!... Jeg plejer at stå op klokken halv otte.. haha! Men Emma og jeg skulle i bad, og så kunne jeg ligeså godt stå op samme tidspunkt som hende, men gud hvor var det tidligt! Men fordi jeg plejer at være morgensur, så lagde mange mærke til mit smil til morgenmaden, og forstanderen drillede mig med for fordi han er så imponeret over min morgensurhed! haha.

Men jeg har haft en dag som har stået på billedekunst, tysk, dansk, matematik og fysik. Jeg havde timer til halv seks! Hold da op! Men det var fint, for i morgen tror jeg ikke at den står på det helt store :-)))

Så havde jeg glemt så mange ting hjemme, at min far var nød til at komme herop i dag... Han havde hostesaft med, håndklæder, penalhus, danskmappe, tøj til arrangement torsdag og en masse andre ting! amen herreste gud!
 TAK TIL FAR!

Nettet går nu  - godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar