onsdag den 3. oktober 2012

gæt hvad jeg laver?

Hvis man har læst bare et af de andre indlæg jeg har skrevet her på bloggen, kan man vist godt regne ud hvad jeg laver i min fritime??

Laver du fis og ballade? sådan ville nogle spørge men jeg kan svare ærligt at det gør jeg ikke.

Jamen sover du så? - Heller ikke...

Jamen hvad er det så du laver?! - Nu skal I hører, LEKTIER! Hvis det kommer som en overraskelse så følger man ikke godt nok med i mit liv.

Det er absurd at et - flot, sødt og helt igennem fantastisk - menneske som mig kan blive straffet på sådanne måder!

Jeg har lige lavet min engelsk stil til i morgen. BUM
Jeg mangler kun tre sætninger i tysk at oversætte.
Jeg mangler en fysikrapport til tirsdag.
Jeg mangler at lave matematik til i morgen.
Jeg mangler at lave lidt dansk til i morgen.
Jeg har snart ikke flere fag jeg kan have lektier i!

Gud! jeg vidste slet ikke at jeg havde så mange for, før jeg skrev dem alle op! helt ærligt... Det er sidste gang jeg gør det da!

Det er altså ikke for sjov heroppe! Men jeg forstår ikke hvordan jeg har ramt alle de hold med flest lektier? For jeg har ikke alle mine fag med nogle, jeg er helt alene. Men hvorfor lige mig? Og de andre? - tja de griner bare af mig, og driller mig med at jeg har mange lektier for.. Gid deres røv må klø og deres arme er for korte...

Men det er godt at jeg så kan hygge mig i mit eget selskab. Imens jeg laver lektier...

Nu kom jeg lige til at tænke på breve, jeg kan ikke helt gøre mig klog på om det er fordi mine venner ikke kender adressen herop, eller om jeg bare selv er for dårlig til at svare? Men jeg får nul og niks! Altså selvfølgelig er jeg ikke dårlig til at svare, så det må være det med adressen!
- Jeg begynder at sende søde breve til mig selv, og så skriver jeg fra mine venners navne i forneden, så folk rigtig tror at jeg har mange venner derhjemme, som gider og skrive til mig! Haha! - Jeg er en bisse! Og jeg skal nok tage et billede af mit næste brev, jeg har på fornemmelsen at det bliver flot!

Faktisk har jeg fundet ud af at jeg nok er allergisk over for rengøring. I hvert fald svinger det bare ikke rigtigt for mig. Og Hetty - min ven støvsugeren - er ikke altid samarbejdsvillig! Og Henry for den sags skyld vil slet ingen ting! - Der kommer nok et billede af mine venner senere!
- Hov måske var det dem der skulle skrive brev til mig?! - Det husker jeg lige.

Nå, jeg prøver og undgå at lave de lektier, men nu har jeg ikke rigtigt mere på hjertet, så jeg må nok hellere gå tilbage til de ''skønne'' lektier... - Faktisk tror jeg også, at jeg allergisk over for lektier! - mon lærerene hopper på den?

2 kommentarer:

  1. Dansklæreren hopper ikke på den, nu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm. Så håber jeg på at nogle af de andre hopper på den. ;-)

      Slet