søndag den 3. marts 2013

Er det dig fra Halvorsminde?!

Altså  i min weekend - eller min lørdag aften - er jeg blevet spurgt mindst ti gange om det ikke var mig der smilte sådan fra Halvorsminde...

Min weekend er gået helt stille og roligt. Jeg holdt fødselsdag fredag for mine forældre, Connie og min mormor, det var super hyggeligt og jeg fik rigtige gode gaver - f.eks. fik jeg en lamineringsmaskine!!
Fredagen gik hurtigt og jeg var rigtig træt.

Lørdagen var jeg ovre i Østervrå-hallen og hjælpe til junioropvisning. Det var sjovt at se noget ''normalt'' gymnastik igen, og der var nogen hold imellem der også var gode.

Men jeg gik hjem så jeg fik ikke set talentholdet og landsdelsholdet... øvøvøvø... Men jeg skulle til fest, så derfor var jeg nød til at skulle videre så jeg kunne komme hjem til en af mine veninder i Hjørring som jeg skulle gøre mig klar sammen med.

Men da vi ankommer til festen er der virkelig mange der kommer over og spørger om det ikke var mig fra Halvorsminde. Altså ja jeg ved da godt at jeg er lidt af en kendis men ligefrem til en fest hvor jeg ikke kender over halvdelen af selskabet - godt gået! Det var en god fest, og jeg lærte mange nye mennesker at kende :-))

Søndagen stod den bare på at få ethanalen ud af kroppen. Det virkede! Og jeg er nu kommet tilbage til efterskolen. endnu en uge skal til at starte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar