onsdag den 20. marts 2013

Hvem var pigen i kørestolen på kunsten?

Vi har anderledes uge i denne uge. Så vi har både været inde omkring nemid, kunst og noget matematik. I dag har den også stået på kunstmuseum - Kunsten i Aalborg.

Dog har jeg så ondt i mine hænder, fordi mine kære krykker piner mig.... Så derfor havde vi joket lit med at vi ville finde en kørestol så jeg kunne blive kørt rundt i den. Det skete... Haha vi fandt en kørestol på Kunsten og vi fik skam også lov til at låne den! Så Henry blev min privatchauffør! Hun var ikke helt god til det i starten, men hun blev bedre  ;-)


Her er lidt billeder fra dagen og vejen:


Her er Henry, den dejlige kørestol og jeg.


To tossede unger, Ida og Henry

Her er den dejlige Ida


Glade og dejlige Henry

Og så mine krykker var ALT for kedelige da jeg fik dem, så min anden nabo (hende som bor med Henry) -Lea og jeg pimpede dem! Sådanne ser resultatet ud! 

Lea og jeg har evner! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar